Всестранно развитият и корав е-байк KTM Macina Aera 271 LFC с приз след тестове на ADAC

KTM Macina Aera
KTM Macina Aera 271 LFC 2021

KTM Macina Aera 271 LFC е най-добрият офроуд педелек с ниска рамка. Това показват резултатите от последния тест на клуба на немските автомобилисти ADAC. За този успех заслуга има велосипедът, като цяло, но и фактори, като най-добро поведение измежду тестваните модели, дълъг преход с едно зареждане, сравнително кратък период на зареждане и доста успешното вграждане на двигателя и батерията.

Друго, което впечатли журито на ADAC е доброто подпомагане на велосипеда. Позволява спортно и стегнато каране на и извън пътя. От KTM са взели добри решения при дизайна на рамката, която дава възможности и за спортно каране, и за нуждите на ежедневието. От друга страна Aera 271 LFC получи критика за това, че багажникът е с ограничена товароносимост от само 10 кг. Това обаче не бе достатъчно да му се изплъзне победата, която идва с натрупани 1.9 негативни пункта.

Bergamont E-Ville SUV
Bergamont E-Ville SUV 2021

Bergamont E-Ville SUV също се представи достойно. Той остана на втора позиция. Двете наказателни точки, които получи произведеният в Хамбург велосипед показват минималното изоставане като показатели от KTM-a. Дори в две от петте индивидуални категории Bergamont-ът доминира. Това са „сигурност и майсторство на изработката“ и „управление“. Добре беше приет фактът, че Bergamont E-Ville SUV има възможност да носи 160 кг максимален товар и опциите за поставяне на детски седалки и ремарке.

От ADAC тестваха общо седем електрически велосипеда на различни производители - техните характеристики при каране, управление, качество на задвижващата система, сигурност, устойчивост, както и количеството на опасни за природата компоненти и емисии за производството им. Сериозно внимание се обърна и на изминатите километри с едно зареждане и времето на самото зареждане.

Идва обаче един въпрос. Това офроуд електрически велосипеди ли са, SUV, или нещо друго? Хората от ADAC изпитаха затруднение да намерят точен отговор. Нека погледнем оборудването на KTM Macina Aera 271 LFC. Рамката е с нисък профил, така наречения lowstep, също като при няколко модела KTM Macina Cross. Гумите са с около 10 мм по-широки и това осигурява допълнителен комфорт. Ходът на вилката е малко по-голям също – 80 мм. Останалите разлики се крият зад абревиатурата LFC. Тя означава „светлини, калници, багажници“ (Light, Fender, Carriers). Именно тези добавки придават на офроудъра ежедневен характер и го прави по-полезен за собственика.

Ако трябва да обобщим, управлявайки KTM Macina Aera 271 LFC, или Bergamont E-Ville SUV, вие сте в добри ръце не само на пътя, а и извън него. Справят се добре при различни препятствия и наклони. И все пак, не смятаме, че това са планински електрически велосипеди. Забавен факт е, че в сайта на KTM са класифицирали модела като планински, но съветват да не се скача от по-високи от 15 см препятствия. Ако искате да се уверите в качествата на двата споменати тук модела, заповядайте в нашия магазин, където можете да ги видите на живо, тествате и закупите.

Ето и класацията на тестваните офроуд електрически велосипеди, подредена според експертите от ADAC. Точките тук са наказателни и моделът с най-малко печели.

1. KTM Macina Aera 271 LFC – 1.9 точки

2. Bergamont E-Ville SUV – 2.0 точки

3. Bulls Ionic EVO 1 27.5+ - 2.1 точки

4. Cube Nuride Hybrid Exc 625 Allroad – 2.2 точки

5. Stevens E-Universe 6.5 FEQ – 2.3 точки

6. Kettler Quadriga Town & Country Com – 2.8 точки

7. Conway Cairon SUV 527 – 5 точки.


ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ ОЩЕ:

електрическо колело
Bosch Nyon
електрически колела