Trek представиха моделите Rail и PowerFly за 2021 г

електрическо колело Trek
Trek Rail 9.9 X01

Велосипедните изложения паднаха жертва на пандемията през тази година и повечето от тях бяха отложени за по-късно тази есен. Производителите обмислят как и дали да представят нови модели за 2021-ва година. Ако все пак решат да пускат нови модели, нямат особен избор на този етап къде да ги представят. Trek обаче не му мислиха много много и решиха да пуснат два от своите най-популярни модели за следващата година. Това са мекиците Rail и твърдаците Powerfly.

На пръв поглед виждаме, че от компанията са заложили на сигурността. На кормилото е поставен дисплеят KioX със защита против кражба. Той е заел мястото на използвания от марката дисплей Bosch Purion досега. На втори поглед вече се забелязват различни капли и нови гуми.

 

Trek Rail 9.9 X01 и Trek Rail 9.8XT

Оборудването на колелата е субективно според различните гледни точки на различните потребители. Когато гледаме точно тези две разновидности на модела, едва ли бихме си казали „абе нещо не ми достига тук“. От Trek залагат на карбонова рамка с ход 160 мм. Задният амортисьор е RockShox Super Deluxe Ultimate RT3 и гарантира мека возия. Производителят на велосипеди продължава да работи с Bosch и през следващата година по отношение на електрическата система. Двигателят е Performance Line CX, a батерията PowerTube 625, вградена в долната тръба на рамката. Единственото, което остава за хората да изберат е SRAM, или Shimano. Заглавието на модела Rail 9.9 X01 подсказва, че той е оборудван с трансмисия Sram Eagle. Каплите от OCLC карбон се предлагат само при тази разновидност от цялата гама на Trek Rail. Изключително издръжливи на удари. „На другия бряг“ – Trek Rail 9.8 XT e оборудван с трансмисия Shimano XT. Каплите са Bontrager Line Comp 30. Поведението и издръжливостта му обаче са на нивото на карбоновия му събрат.

Trek Rail 9.7 и Trek Rail 9

Тези разновидности могат да бъдат наречени „средно-висок клас“. Разликата между тях и премиумите са в някои детайли. При тях Trek са заложили на Sram за скоростните системи. При Rail 9.7 групсетът е Sram NX Eagle, а спирачките са Shimano M6120. Rail 9 e със скорости GX Eagle и спирачки Sram Code R. Вилката отпред е RockShoc Yari RC с ход 160 мм. По отношение на електрическата система, тук се следва примера на по-скъпите модели – двигател Performance Line CX на Bosch, батерия с 625 Wh в долната тръба на рамката и дисплей KioX със защита против кражба.

Trek Rail 7 и Trek Rail 5

Това са базови разновидности за хора, които искат да навлязат в този тип колоездене. Те са с алуминиеви рамки, а компонентите им гарантират много забава по пътеките. Rail 7 e оборудван изцяло с компоненти Shimano – SLX групсет, със спирачки М6120. Както при Rail 9.7, тук също виждаме вилка RockShox Yari RC с ход 160 мм, което означава, че дори при по-базовите модели разполагаме с условия за добро каране по грубите терени. Trek Rail 5 e със скорости Sram SX Eagle, а спирачките са Tektro. И в този ценови сегмент двигателят остава най-мощният на Bosch – Performance Line CX. И тук батерията е голямата – с 625 Wh. Дисплеят вече е традиционния за Trek – Bosch Purion.

От Trek са подготвили и нови цветови нюанси на колелата си, а двуцветната концепция за рамките си остава и при новите модели. А те вече могат да бъдат поръчани.

Ако си търсите колело, което да се кара добре по горски пътеки, но да стои добре и на асфалта, може би ще предпочетете твърдаците на Trek. От край време те носят името PowerFly. На тях можете да се доверите, независимо дали само по някога отскачате до съседната алея извън пътя, или пък искате да превземете някой стръмен баир. Ъгълът на седалковата тръба е малко по-малък от този при моделите Rail. Като резултат на това, водачът седи малко по-наведен на рамката, с малко по-снижена позиция. Средното движение също е малко по-ниско над земята. Този факт, заедно със сравнително късия ход на вилката прави тези модели по-ежедневни. Някои от вариантите са с багажник и калници. И тук двигателите са Bosch Performance Line CX.

 

Trek Powerfly 7 и Trek Powerfly 7 Sport Equipped

Това са топ-моделите на PowerFly серията. Двата модела са идентично оборудвани. Това което ги отличава са калниците и багажникът на Powerfly 7 Sport Equipped. Aко предпочитате карането по шосе във всякакви условия, това е вашият модел. Ако сте за гората – вземате опростения PowerFly 7. Скоростната система 1х12 е смесица между компоненти Shimano XT и SLX. Благодарение на вилката RockShox 35 Gold RL, ежедневните препятствия няма да са ви проблем. Спирачките са хидравлични, дискови на Shimano – същите като на Rail 9.7, което означава само едно – перфектен контрол. От тези модели можете да очаквате издръжливост, здравина и сигурност на най-високо ниво. PowerFly 7 са единствените твърдаци на Trek с дисплей KioX.

Trek PoweFly 5 и PowerFly 4

Това са средния клас варианти на PowerFly серията. При PowerFly 5 вилката е малко по-нисък клас, спирачките и трансмисията също. Тя е Sram от SX и NX серията. Двигателят и батерията си остават както и при скъпите модели. PowerFly 4 e още по-опростен. Трансмисията е 1х10. Въпреки десетте предавки отзад, обхватът си остава голям.


ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ ОЩЕ:

електрическо колело
електрически велосипеди
електрически колела


Write a comment

Comments: 0