През 2020 г. с електрическите велосипеди на Giant – повече километри и нови двигатели Yamaha

Giant 2020 E-bike

От Giant също са се фокусирали към 2020-а година с една основна цел и тя е, като на всички останали производители – по-дълги преходи с едно презареждане. Затова и производителят следва тенденцията да предлага опция за втора батерия. Като допълнение в моделите за следващата година Giant, за пръв път и в трекинг сегмента, ще слагат силния двигател Yamaha SyncDrive Pro. Също така ще представят и някои нови туристически модели.

Много велосипеди от Pro сериите на Giant ще бъдат оборудвани с така наречената EnergyPak Plus технология, която позволява поставяне на две батерии с общ капацитет до 875 Wh. Всички Pro модели за 2020 г. ще имат 625 Wh батерия, от която най-удовлетворени ще бъдат планинските колоездачи и тези, които обичат далечните пътувания. Благодарение на новите, по-компактни клетки на батерията, тя е с размерите на старата 500 Wh. Това прави двете лесно заменими. Също от догодина, Giant ще предлагат и втора батерия, която може да се постави директно на мястото на бутилката за вода. Това са още 250 Wh, поставени върху рамката. От предимството ще могат да се облагодетелстват електрическите колелета на Giant, които са с 500 Wh или 625 Wh интегрирана батерия. Това са моделите Fastroad E, Explore E 1 и E 1 Pro, Explore E 0, Reign E 0, 1 и 2. Цената на допълнителната батерия ще е около 400 €.

Моделът Giant Explore E+ 0, освен опция с двойна батерия, ще бъде оборудван и с двигателят с максимален въртящ момент 80 Nm – Yamaha SyncDrive Pro. Друг модел, който ще бъде с новия мотор е Giant Explore E+ 1 Pro. SyncDrive Pro беше разработен през 2017-а година съвместно между Giant и Yamaha и се произвеждаше за планинските електрически модели. Заради компактността и ниското му тегло, той вече ще се предлага и при трекинг моделите. И още нещо ново – за всички модели на Giant, които са с контролер RideControl One ще има допълнителен дисплей, който се свързва с контролера. На него ще се виждат базовите, но най-важните показания. Ъпдейти не е нужно да се правят. От Giant обещават, че веднага след свързването на дисплея към контролера, той ще бъде напълно функционален. Това, което ще се вижда на него са: режимите на подпомагане, оставащ заряд на батерията, оставащи километри до изчерпване на батерията, скорост, каданс, изминато разстояние и време на колоезденето.

Giant SyncDrive Pro by Yamaha
Yamaha SyncDrive Pro
Giant SyncDrive Pro

Giant представиха и няколко нови модела за 2020-а година. За тях границите са нищо, защото се движат еднакво добре, и по асфалт, и по черно. Такъв е шикозният Revolt E+ Pro. Така наречените Gravel велосипеди запълват нишата между планинските и шосейните колелета. Време беше и Giant да пуснат такъв електрически байк. Ние само можем да адмирираме тайванската компания за това им решение. Giant FastRoad E+ друг спортен електрически велосипед с топ оборудване. Pro версията е супер олекотена, а EX модификацията, със своите калници, багажник и светлини, е пригодена за преходи при всякакви условия. Дизайнът определено е спортен и агресивен и със сигурност хваща окото. И трите споменати модела могат да се купят с 625 Wh батерия и са с опция за поставяне на допълнителна такава. Двигателят също е мощният SyncDrive Pro с максимален въртящ момент 80 Nm.

От Giant отново залагат на своята Reign Pro серия и през следващата година, като очакват да бъдат техният електрически бест селър. Reign E+ 0 (на снимките долу) е с трансмисия Sram X01 Eagle с 12 предавки, 170 мм ход на вилката и 160 мм – на задния амортисьор и оптимизирани за е-байк карбонови капли. И тук двигателят ще бъде SyncDrive Pro. Моделът е фокусиран върху отличното представяне по груби терени. 80-те Nm на двигателя осигуряват впечатляваща помощ, достигаща до 360%. Това означава, че при в режим Power, ако водачът прилага 100% от своята сила, то моторът му отвръща с 360% допълнителна мощ. Умната технология на асистиране използва шест сензора, за да изчислят въртящия момент, каданса, наклонът и скоростта на колоездене. Въз основа на информацията от сензорите, компютърът изчислява точното количество помощ, което трябва да подаде към педалите, за да бъде плавно и приятно колоезденето. Двигателят се задейства почти мигновено, щом педалите бъдат натиснати напред, което означава добър контрол при ускорение и помощ при стръмни изкачвания, на която можем да разчитаме.


ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ ОЩЕ:

електрическо колело
електрически велосипеди Bergamont
електрически колела