
И Schindelhauer се „електрифицираха“. Дори и да не сте чували марката, още с първия опит да прочетете името ѝ, се разбира че тя е немска. Само преди дни берлинската компания, произвеждаща велосипеди представи своите нови електрически модели с мелодичните имена Karl, Heinrich, Hannah и Adam.
Новата линия електрически колелета е с чисто асфалтова предназначеност. Оборудвани са с двигатели на Bosch oт серията Active Line Plus. Моделите са изчистени и доста олекотени, за да могат да се карат от мъже и жени, дори и без подпомагане от електромотора. С негова помощ колелетата развиват до 25 км/ч. В зависимост от багажа, който водачът носи със себе си, и според стила на каране, при режим Eco, могат да се изминат до 200 км с едно зареждане на батерията. Ако не се кара чак толкова икономично, преходите варират между 80 и 120 км, което отново си е чудесно число.
Започваме с Karl Schindelhauer от новата линия електрически велосипеди на немската компания. Според основателя ѝ, това е първото електрическо колело с една скорост (single speed). Предавката е една единствена, а вие, освен на себе си, разчитате и на мотора Bosch Active Line Plus, за да достигнете до желаната скорост и удобен каданс. Към модела допълнително може да бъде поръчан преден багажник с ремъци за багажа, който допълва дизайна идеално. Теглото на Karl е 19.7 кг, а цената ще бъде 3995 €.

Heinrich Schindelhauer e издръжлив, масивен, напълно оборудван и универсален електрически модел. Той е създаден за различни типове колоездачи и за разходки извън града. Батерия е достатъчно голяма, а 8-скоростната система Shimano Alfine е вградена в задната главина на колелото. В окомплектовката е включен и багажник. Задния калник има поставки за дисаги, които могат да се монтират лесно към велосипеда. Теглото на Heinrich e 23.7 кг, а цената – 4395 €.

Hannah Schindelhauer e дамският електрически модел на компанията. Той е предназначен да се кара и в града, и за преходи в околностите. Рамката е тип low step и e удобна за използване и от хора с по-нисък ръст. Не е проблем и да се управлява с повече багаж. Както и модела Heinrich, Hannah също е оборудвана със задна главина с 8 вътрешни скорости от серията Shimano Alfine, преден багажник и калници. Теглото е също идентично – 23.7 кг. Hannah ще е налична за продаване от май месец на следващата година, но също като предните два модела, вече може да бъде направена предварителна поръчка.

От Schindelhauer открехнаха вратичката и с малко подробности към още един модел, който ще бъде наличен за предварителна поръчка от началото на следващата година, а излизането му на пазара ще се случи през лятото на 2019-та. Това е Adam, за чието задвижване ще се използва съвсем новия мотор-главина, произведен от немския гигант Mahle. Той изглежда доста фин, каквато е и вградената в рамката батерия, чак е трудно Adam да бъде разпознат като електрически велосипед. Въпреки това, преходите с едно зареждане варират между 50 и 100 км. Това ще бъде второто електрическо колело без скорости на Schindelhauer и първото с тегло под 14 кг. Това го прави идеален за каране в градска среда. Светлините му са интегрирани в кормилото и седалковото колче и се захранват от батерията. Спирачките на Adam са хидравлични дискови, а ремъкът – Gates Carbon Drive CDX. Прибраните в тръбите кабели и маркучи правят колелото изключително привлекателно на външен вид. Такава е и цената му. То ще се продава за 3795 €.