Giant Full E+ 0 Pro отличен след тест на електрически колела с двойно окачване

електрическо колело Giant

Изданието Mountainbike, в последния си брой от месец април, направи тестове на 12 електрически велосипеда с двойно окачване. След обширни тестове, Giant Full-E+ 0 Pro 2018 беше отличен, като остави зад себе си модели на Trek, Merida, Scott и други. Журито беше впечатлено най-вече от стабилността на рамката, която, благодарение на окачването FOX, придава усещане като на ендуро велосипед. Велосипедът и терена стават едно цяло. Друг оценен от комисията позитив е, че при моделът от 2018-та година избраните гуми са Maxxis (Minion и Recon), за разлика от този от предходната година, който е „обут“ в Schwalbe. Те правят колелото по-стабилно и подобряват сцеплението. Изключително силния двигател на Giant Full-E+ 0 Pro 2018, предоставя достатъчно мощ, дори с тежък водач върху велосипеда. Голямо впечатление направи и дисплея, специална разработка на Giant. Спирачките Shimano XT, очаквано, вършат чудесна работа и пасват повече от добре на тествания модел. Единствената критика която, Giant понесоха за Full-E+ 0 Pro 2018 беше за не достатъчно добрата седяща позиция на водача. Тя е резултат от по-късата горна тръба и съответно по-малкия reach на рамката.

 

Заключението на журито е следното: „Страхотното окачване, мощният мотор и сигурното управление изведоха Giant Full-E+ 0 Pro 2018 на върха на класацията. Новите гуми правят усещането за стабилност още по-приятно.“

Моделът, струващ 5000 € и с тегло 22.4 кг, не е напълно нов в портфолиото на Giant. Още през изминалата година беше един от най-предпочитаните модели електрически велосипеди с двойно окачване. Последната модификация е още по-мощна, благодарение на двигателя SyncDrive Pro, който е дело на Giant и Yamaha. Yamaha предоставят хардуера на мотора, а софтуера е от Giant. Дисплея и контролера, които предизвикаха сензация, също са разработка на Giant. Всъщност, разликата между моделите от 2017-та и 2018-та година на Giant Full-E+ 0 Pro е изключително малка. Геометрията, компонентите и двигателя са същите. Само гумите са други. Миналата година заключението на друго онлайн издание „Electro” беше следното: „На пътеките този велосипед предоставя мощ. Усещането на въртящият момент от 80 Nm е величествено



ПРЕПОРЪЧВАМЕ ВИ ОЩЕ:

електрическо колело
електрически колела