Най-запалените фенове на марката Cannondale отдавна познават 29-цоловия Trail модел Habit, в неговата безмоторна версия. Сега американците го снабдиха с двигател Bosh Performance Lice CX. Като показатели и окомплектовка той почти не се различава от безмоторния модел: ход 140, или 130 мм и 29 цола гуми. Батерията е на Bosch и може да бъде с 500, или 625 Wh капацитет. Тя е интегрирана в долната рамкова тръба и може да се маха през голям отвор от долната страна на тръбата. Карбоновата рамка с модерен дизайн е с типичната за Cannondale геометрия. Между другото, гнездото на двигателя, също е изработено изцяло от карбон. Cannondale Habit Neo е наличен с размер на рамката S, M, L и XL, като всички модели са с къс чейнстей (заден триъгълник) – 455 мм. Челният ъгъл 66.5 ℃ помага за по-гладкото управление, а reach разстоянието 470 мм при размер L прави рамката комфортна дори и за по-високи колоездачи.
Ето и малко „сухи“ данни за модела:
· Рамка: карбонова
· Ход: 140 мм отпред и 130 мм отзад
· Светлини: Supernowa M99 (само при Cannondale Habit Neo 1)
· Двигател: Bosch Performance Line CX – 4-то поколение
· Батерия: PowerTube 500, или 625
· Дисплей: Bosch KioX, или Purion
· Вилка: RockShox (различна при различните варианти на Cannondale Habit Neo)
· Заден амортисьор: RockShox Deluxe
· Трансмисия: Sram
· Спирачки: Magura
· Гуми: Maxxis Rekon
· Тегло: 22.4 кг (при рамка L)
Цените на различните модификации са следните:
Cannondale Habit Neo 1: 7999 €
Cannondale Habit Neo 2: 5999 €
Cannondale Habit Neo 3: 4999 €
Cannondale Habit Neo 4: 4499 €

Cannondale пуснаха и трето поколение на своя модел Moterra. Популярният електрически модел влиза в 2020-а година с напълно обновена карбонова рамка. Тук също двигателния отсек е от карбон. Новото е, че Moterra вече е „обут“ с гуми 29 цола. Чейнстейът е скъсен, а reach разстоянието – удължено, спрямо геометрията на предходните версии. SE моделът е оборудван с двукуронна вилка RockShox Boxxer с ход 180 мм. Той определено е подготвен за най-лошите терени. Рамката е създадена спрямо така наречената от Cannondale „Proportional Response“ технология, при която водачът усеща колелото като част от себе си. Формите ѝ са създадени съобразно размера на рамката. Това подобрява сцеплението при груби терени и поведението на електрическия байк, като цяло. И при този модел, от американската компания залагат на двигател Bosch Performance Line CX от 4-то поколение – прибран доста дълбоко в рамката. Изборът на батерия също е между PowerTube 500 и новата PowerTube 625. И почти за финал, нещо интересно и ново при Cannondale Moterra 2020 – предната спирачка е с диск 220 мм, който е разработен заедно с Magura. Eто и информацията за модела:
· Рамка: карбонова
· Ход на окачванет: 160 мм отпред (при SE ходът е 180 мм) и 160 мм отзад
· Тегло: 23.4 кг (при размер L)
· Размер на рамката: S, M, L, XL
· Двигател: Bosch Performance Line CX – 4-то поколение
· Батерия: Bosch PowerTube 500 или 625 Wh
· Трансмисия: Sram
· Спирачки: Magura
Цените са следните:
Cannondale Moterra 1: 7999 €
Cannondale Moterra 2: 5999 €
Cannondale Moterra 3: 4999 €
Cannondale Moterra SE: 6999 €

И да не забравяме: Cannondale дават доживотна гаранция на рамките на всичките си модели!